Service
Din garanti for et driftsikkert anlæg
Service har altid været en høj prioritet for KVM, og vores kunder kan komme i kontakt med os døgnet rundt, 365 dage om året. KVM har et solidt hold af erfarne montører, som altid er klar til at udføre vedligeholdelse og reparationer. Vi tilbyder regelmæssige servicebesøg for at opretholde et driftsikkert anlæg med maksimal ydeevne.
KVM forstår vigtigheden af at minimere nedetid på anlæg i tilfælde af nedbrud, og arbejder derfor hurtigt og effektivt for at få dem op at køre igen. Virksomheden går langt for at sikre, at anlæggene fungerer optimalt, og vores teknikere er eksperter i at indstille og finjustere anlæg og udstyr til perfektion, så der sikres optimal produktivitet og minimalt energispild.
KVM er med indtil anlæggget er i drift og de sikrer, at operatøren er godt klædt på til at køre en problemfri produktion.
Derudover har KVM altid en omfattende beholdning af reservedele og sliddele på lager, så kunderne hurtigt kan få de nødvendige dele. Målet er at være en pålidelig partner og sikre, at kundernes anlæg forbliver i topform i mange år fremover.
Livslang service
Fra det øjeblik, hvor KVM leverer et anlæg eller processudstyr, begynder vores livslange serviceforhold. KVM er kendt som en loyal og pålidelig samarbejdspartner, der altid er parat til atopfylde kundens behov gennem hele anlæggets levetid.
After Sales Service
KVM tilbyder regelmæssige servicebesøg for at opretholde optimal produktivitet med minimalt energispild.
Serviceaftaler fra KVM kan tilpasses efter behov og er tilgængelige på forespørgsel.
Idriftsættelse
Vores team af højt kvalificerede og uddannede teknikere står for installation og idriftsættelse af både anlæg og enkeltmaskiner. Kundens operatører har mulighed for at deltage i idriftsættelsen for derved at forøge deres viden og indsigt i anlæggets drift og ydeevne. Efter en omhyggelig produktionsafprøvning uddannes operatørerne til at betjene anlægget selvstændigt.
Levering af reservedele
KVM opererer med et yderst effektivt logistisk netværk, der sikrer hurtig levering af reservedele til alle lokationer.
Vi anbefaler tilpassede reservedelspakker til hvert anlæg, med komponenter, der passer nøjagtigt til det leverede udstyr
Døgnbemandet servicelinje
For at beskytte vores kunder mod driftsafbrydelser og minimere nedetid er KVM’s 24/7 Hotline tilgængelig 365 dage om året.
Operatøruddannelse
For at garantere effektiv drift af anlæggene har KVM oprettet “KVM akademi”. Her kan operatører deltage i kurser, der dækker den seneste viden inden for teknologi, produktkvalitet, maskindrift, vedligeholdelse, anlæggets ydeevne, fejlfinding og fejlretning. Kurserne giver operatørerne både teoretisk viden og praktisk erfaring til at sikre optimal drift.
24/7/365 Hotline +45 87 702 702
- Inden for KVM’s normale åbningstider vil receptionen besvare opkaldet og stille videre til en automationsingeniør. (Åbningstid: 7-16 på hverdage).
- Uden for KVM’s normale åbningstider går opkaldet til en Hotline, som vil stille videre til ingeniøren på vagt.
Telefonrespons inden for 30 min. - Online opkobling inden for 60 min
Mulighed for at arrangere servicebesøg med kort varsel. - Forskellige muligheder for service aftaler inkl. 24/7/365 Hotline.